장애나 문제가 있을 때, SR(Service Request) 를 생성하여, 오라클에 문의 할수 있습니다.
생성하는 방법에 대해 아래 동영상을 참조 하시면 됩니다.
https://videohub.oracle.com/media/Introduction+to+My+Oracle+Support/1_kxsm9sl3
The following links will provide you overviews of the My Oracle Support and Cloud Support portals and Mobile My Oracle Support.
To access the My Oracle Support application (My Oracle Support and Cloud Support portals) and Mobile My Oracle Support, click on the links below:
- My Oracle Support link: support.oracle.com
- Mobile My Oracle Support link: support.oracle.mobi
For more detailed information and video training, log into My Oracle Support and review the following document:
'10. 기타' 카테고리의 다른 글
HTTP 아카이브 Archive - HAR 파일 생성하기 (0) | 2022.04.20 |
---|---|
오라클 클라우드의 윈도우 서버 OS 사용 인스턴스는 얼마일까요? (0) | 2022.04.11 |
클라우드 계정 종료하기 Terminate account (0) | 2022.03.31 |
오라클 클라우드 무료 서비스 범위 Oracle Cloud Free Tier (0) | 2022.03.30 |
클라우드 지원 요청 생성 방법 - Service Request (0) | 2022.03.28 |
댓글